2 cinta dlm hati (part 2)

Wednesday, January 19, 2011

Cinta kedua? ssh sikit utk dijelaskan. Aku pn tatau sama ada layak di panggil cinta @ sayang @ suka.. yang pastinya aku memang suka utk berkawan dgn dia. Walaupun xsempat bersua muka tapi cukup utk bt hati aku terbuka bt kali kedua..


Selama ni aku ttp pintu hati aku utk kenal dgn mana2 pompuan. Aku serik dgn pengalaman dulu. Tp dgn izin Allah akhirnya hati aku mula menerima kehadiran seseorg yg bg aku cukup istimewa.. Aku mula kerap menegur dia.. Sungguh! aku sukakan dia. Tapi terlalu awal utk mengakui. lbh baik kami berkawan biasa dl. kenal hati budi masing2 dan tgk sejauh mana hubungan itu mampu bertahan. 


Malangnya dia menjauhkan diri atas silap aku sendiri. Aku mengaku aku tidak bercakap jujur pada mulanya. Bila aku sedar dan mula berterus terang dia dah xpeduli semua itu.. berkali2 aku cuba utk pulihkan persahabatan kami tp dia trs menjauhkan diri.. Aku btl2 tersentak dgn perbuatan dia.. kdg2 aku menyesal kerana berterus terang.. 


Pelik dgn sikap aku.. knp kali ni aku mudah sukakan org.. knp aku rs sedih stiap kali dia diamkan diri.. Aku sendiri xda jawapannya. Hanya Allah yg maha mengetahui setiap yg berlaku. 


Aku ingin katakan sekali lg apa yg aku kongsikan di sini hanyalah sekadar luahan hati semata2.. bkn niat utk mencari publisiti @ mnta simpati dr sesiapa... lgpn xda sapa yg kenal aku.. lbh baik aku luahkan disini dr tpaksa berdepan dgn kwn sambil menahan airmata dr jatuh..lbh teruk kalau kena kutuk dpn2.

0 comments: