Hari ini

Monday, January 31, 2011

Hari ini aku sangat malas. Memandangkan opis ini agak lengang hari ini maka aku turut melengangkan diri untuk menulis di sini. Walaupun ada keje yang sedang menjeling ke arah aku sekarang tp aku bt 2 xnampak. Malas nak layan. 

Permulaan hari yang kurang baik utk aku.. Bangun tidur saja muka dah sembab. Mgkin banyak sangat melayan perasaan semalam. Dh suruh tdo degil... Padan muka aku * tepuk tangan..


Memandangkan hari ini aku kelihatan tidak kacak seperti selalu (perasan bagus sangat) aku lebih banyak mendiamkan diri.Belum keluar satu patah perkataan pun dari mulut aku melainkan 'Ya dan OK'.. IIu pun sebab aku berinteraksi dgn bos aku. Kalau tidak kata2 itu akan menjadi basi dan seterusnya membuatkan org termuntah sebaik sahaja aku membuka mulut.


Cuaca agak mendung diluar..Sejok sampai ke tulang sum sum. Bkn kerana angin yg kuat tp penangan aircond yg terlampau ini membuatkan mood aku semakin turun.Mcm nak beku. Terasa ingin membungkus diri sendiri dan mengolekkannya diatas katil. 


Perut mula terasa lapar.. Tp di sebabkan aku ingin kelihatan lebih berdaya saing maka aku buat2 xdgr rintihan dan raungan isi perut aku.sengaja aku menguatkan volume lagu yang aku pasang di pc ini.. Akhirnya jeritan itu tenggelam dengan bingitnya lagu yang aku sndiri xfaham.Biar jelah..
telinga ini juga menjadi mangsa. Apa salahnya telingaku?


Walaupun mood masih tidak dapat di jejak aku terpaksa juga mengagahkan diri siapkan keje yang berlonggok itu.


Doakan aku




0 comments: